laupäev, 21. märts 2015

Minu patupäev + 5 nippi kuidas patupäeva süümekatest üle saada



Eile oli üks selline halb päev, kus mul ei olnud mingit tahtmist ennast liigutada. Tuju oli halb ning laiskus oli peal. Sõin mitte nii nagu kava ette nägi.. Ehk eile oli minu esimene cheat day kava jälgimise ajal! Muidugi on neid ka enne ette tulnud, siis kui veel omapead tegutsesin.




Minu cheat dayd ei ole sellised tavalised, kus ma ostan komme, shokolaade ja muud jama kokku, ma ei premeeri ennast nendega... 




Minu cheat day'l olid ainsateks magusateks asjadeks mesi ja banaanid, ülejäänud asjad olid kaerahelbed, maitsestamata jogurt, kaneel ja pähklid/seemned.. Veel sõin õunu ja ka muna.. 





VOL 1 - kaerahelbed, kaneel, maitsestamata jogurt, röstitud mandlid
VOL 2 - kaerahelbed, maitsestamata jogurt, päevalilleseemned ja kaneel
VOL 3 - maitsestamata jogurt, kaerahelbed, päevalilleseemned, pool banaani ja kaneel

:D nagu magu oleks põhjatu olnud, kõik kadus nagu muti auku :D 




Veel sõin mett ja banaani toorkakaoga.. mmm :3




Muidu ei olekski siin mingit cheati, sest need on küllaltki tervislikud aga ma sõin neid lihtsalt väga palju. Üle oma kalorite piiri..




Pärast oli ikka väga paha olla, aga see laadimine tegi mulle head, tundsin ennast kuidagi rõõmsamalt ja täis energiat :)






Enne seda laadimist käisin trennis kaa :p üks väga hea jalapäev oli, tegin 8x65kg kükke, mis on suurim raskus, millega ma kükki proovinud olen. Ma arvan, et jõuaksin ka suurema raskusega, aga kuna meil pole kükipuuri ning tavaliselt olen jalapäeval üksi jõuksis, siis väga ei julge kettaid peale laduda, sest kui enam ei jõua, siis on kööga :D

 


Kuidas patupäeva süümepiinadest üle saada?


1. Pane selga midagi laia, sest nii on mugavam ja tunned end paremini kui ümber riietes, mis paneks sind halvasti ja paksuna tundma




2. Teadusta endale, et vahel võid lubada mõnda päeva, kus söödki nii kuidas parasjagu tuju on, nö laed ennast - naudi seda!

 
3. Homme on uus päev, mine ikka oma tervisliku toitumise või kavaga edasi ja unusta see, mis juhtus, ära hakka ennast enam selle pärast piinama. Järgmisel päeval sa ei pea sellepärast vähem sööma või rohkem trenni tegema. Ära karista ennast selle pärast, et nautisid üle pika aja ka muud toitu!

 
4. Homme ja paar esimest päeva ei lähe ma kohe kindlasti kaalule :D Seda ei pea ka sina tegema. Ära muretse selle pärast kui palju sa patupäevaga juurde võtsid, see on peagi jälle kadunud!

 
5. Get over it! Savi, kui palju sa sõid, nii oli ja seda ei saa enam muuta. Mõtted nagu "Ma oleksin pidanud vähem sööma" ja "Ma ei oleks tohtinud ikka patupäeva teha" heida peast, sa ei saa selle vastu enam midagi teha. Mine oma eluga edasi!


Ärge stressake patupäeval juurde võetud kaalu pärast, vahepeal ongi hea ennast veidike laadida ja head-paremat endale lubada!

Ryan võib nutta ka, olen kuulnud, et vahepeal ongi hea pisaraid valada - see pidi silmi puhastama :D


Ilusat päeva!
Maris

2 kommentaari:

  1. Hei. Kirjutan küll hoopis teise teema kohta, aga sa äkki annad nõu.
    Olen 21.a, 168 cm pikk ja kaalun 68,5 kg. Myfitnesspali järgi peaksin kaalu kaotamiseks sööma 1210 kcal. Kas see on normaalne? Siis kui Endomonga trenni teen, siis muidugi suurem kaloraaž.
    Aitäh :)

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta