teisipäev, 17. märts 2015

Sangad ja põikpäine rasv - mida nendega ette võtta?




Paljud naised on kimpus just selle põikpäise rasvapolstriga ümber kõhu, millest ei ole sugugi kerge lahti saada.

Lahendus selleks on aga lihtne - tuleb õigesti toituda ja rohkem liikuda.
 

Miks see siis nii raske on ja miks rasv ära ei lähe? 



Põhjus ongi selles, et midagi saavutada pead 100% pühenduma ja vaeva nägema. Selleks on vaja suurt tahtejõudu ning iseloomu, sest sageli kiputakse käega lööma, kui juba paari nädalaga tulemusi ei nähta.

See ei juhtugi üleöö - sa ei kogunud ju seda rasva sinna vaid ühe nädalaga, ära unistagi sellest siis ühe nädalaga lahti saada, see võtab ikka aega kuni muutused tulema hakkavad!



Mida mina olen selleks teinud, et sangadest lahti saada?



Ma olen teinud trenni ja söönud tervislikult ilma, et oleksin väga suurt rõhku just sangadele pannud, need on selle tulemusena ise ära läinud (päris lahti ma neist siiski ei ole veel saanud, aga ma töötan selle kallal). Kuna ma proovin samal ajal väga palju erinevaid mooduseid, siis ei oska täpselt öelda, et mis kõige paremini töötab, kuid korrapärane toitumine ja trenn on must do!!

Alguses proovisin ka erinevaid imelikke viise, et trenni ajal rohkem rasva põletada. Näiteks tõmbasin toidukile ümber kõhu ja kintsude ning läksin jooksma :D Eks higistama ajas ikka rohkem, kuid ma ei teagi, kas see niiväga seda rasva sulatas seal all.

Veel olen proovinud kuivharjamist, seda teen ma siiani. Kuivharjamine aitab tselluliidi vastu kintsudel, aga olen harjanud ka kõhtu ja sangade osa, jällegi ei oska öelda, kas see midagi nii kohutavalt on muutnud, aga ega ta halba ka ei ole teinud. Teen tulevikus sellest ka rohkem juttu, sest see on väga lai teema ja sellel tegevusel on palju teisigi häid omadusi ;)

Kuidas siis see õigesti toitumine käib?



Toidud ei pea olema teab mis keerulised, need peaksid koosnema vähetöödeldud toiduainetest, olen sellel teemal juba väga palju kirjutanud ka. (TOITUMINE) Keeruline on aga see, et pead enam-vähem kindlatel kellaaegadel sööma ehk iga 3-5 tunni tagant. See hoiab seedimise töökorras. Müüt, et peale 6te enam ei sööda on puhas jama, kõik oleneb sellest, mis kell magama minna.

Minu nipp selleks, et toitumisel oleks paremini pilk peal on päevaplaani mooduse kasutamine. Eelmisel õhtul paned kõik ajaliselt paika alates ärkamisest ja hommikusöögist kuni õhtusöögi ja magama mineku ajani välja, nii oled kõik õigesti ära planeerinud ja ei pea käigupealt midagi välja mõtlema - mõtle ette! Päeviku pidamisest olen kirjutanud ka SIIN.
 

Teen igapäev 100kõhulihast, aga sixpacki ikka pole? Mis ma valesti teen?



See, et sa lihaseid teed ei aita kui sul on rasvapolster peal. Et kõhulihased välja hakkaksid paistma, siis pead enne rasva maha põletama. Nagu ka talvel ei näe sa paksu lume alt maapinna kumerusi, et neid näha, peab päike lume ära sulatama!
:)

Seega minu soovitus oleks teha rohkem kardiot: käia jalutamas, jooksmas, teha mõnda HIIT treeningut ning veidike siiski ka lihastreeninguid, kuid sellega ei tohiks lolliks minna, et päev otsa ainult kõhulihaseid teedki. Paarist korrast ja mõnest harjutusest nädalas piisab! 





Love handle'ite vastu ei ole mingisugust imerohtu ega imetreeningut, need kaovad ära südamega asja juures olles ning pingutades... See ei ole easy come - easy go!! Sa pead vaeva nägema!! See võtab aega, kui see on seda väärt, ära anna alla!

Lõpetuseks ka ülimõnus küljelihastele mõeldud trennivideo mille järgi ise nädalas paar korda teen: 



Treenime voldid sirgeks!


1 kommentaar:

  1. Väga änksa ja motiveeriv blogi! Ainus asi, mis pika peale veidi häirima hakkab on see KMI kalkulaator lehe all. Iga kord viskab automaatselt lehe alla ja siis peab end üles tagasi kerima. Võiksid selle kasvõi ülesse kõrval olevasse tulpa tõsta. :)

    VastaKustuta