neljapäev, 11. detsember 2014

Noorelt noorele - sammud tervislikuma elu poole!

Viimasel ajal olen saanud väga palju kirju küsimustega: kuidas olen kaalu alandanud, mida ma selleks teen, kuidas toitun, kas trenni teen ning kust ammutan inspiratsiooni ja motivatsiooni? Peale instagrami tag'i #100HappyDays piltide postitamist olen saanud ka väga armsaid kirju sisuga kuidas inimestele need postitused meeldivad, ning olen andnud neile inspiratsiooni enda instagramis midagi sellist teha. Well.. Siis sain ma kirja Mariselt, kes arvas, et võiksin teha oma blogi!

Mõtlesin korralikult selle üle järele, tean, et see on suur töö, kuid otsustasin proovida - saagu mis saab! Hetkel ei kujuta ma ette kui paljusid mu blogi huvitama hakkab, võibolla loeb seda ainult mu ema ja paar lähedasemat sõbrannat, kuid olen rahul ka sellega. Arvan, et blogi pidamine aitab mul endal paremini edasi areneda, hoiab mind järjel ning aitab kindlamalt oma unistuste poole pürgida. 

Blogi pidamiseks ei pea olema eriline kirjanik, kuid sellegi poolest ei tihka ma eriti kirjutada. Ka mulle endale ei meeldi lugeda blogisid, mis on äärest-ääreni teksti täis, seega otsustasin teha enda blogi põnevamaks. Ehk, hakkan pidama blogi, kus on vähe teksti, palju pilte, kuid mis annab väga palju informatsiooni, motivatsiooni ja basic teadmisi. Kirjutan ka enda kogemustest, raskustest, probleemidest ning sellest kuidas ikka järk-järgult paremuse poole arenen.

Koos tervislikuma elu poole!
Maris.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar