pühapäev, 22. veebruar 2015

16. - 22. veebruari treeningpäevik


Jõusaali trennid tegin kõik ära nii nagu peab :) Kõndimas käisin ka, kuid vähe.. Pidin keskenduma sellele, et koolis kõik asjad ilusti tehtud saaksin.. järgmine nädal on aga uus võimalus seda parandada ;)



Laupäeval oli Imavere jõusaalis ka näidistreening, juhendajaks Kätlin Merisalu. Vedasin empsi ka kaasa ning talle hakkas seal meeldima, tuli pärast minuga päris trenni ka kaasa, näitasin talle mõningaid harjutusi.. Aitan emme ka suveks trimmi! :)



Täna käisin vanaema juures.. Toitumiskava jälgimine on minu jaoks lihtne - teen nii nagu seal on kirjas ning muu mind isegi ei ahvatle.. Süües enda lõunasööki tõi vanaema lauale tervislikult küpsetatud koogid :D



Hästi lõhnasid ja nägid head välja, kuid mind ei isutanud.. Vanaema pole harjunud, et ma kava järgi toitun, pakkus ikka puuvilju ja muud tervislikku, aga lõpuks selgitasin talle ära, et mul kava järgi, seal on teatud asjad ja kogused, muud ma ei söö :)
 

Tal pole enam mingit võimalust mind paksuks sööta :D :D


Täna panin kokku kahel erineval ajal tehtud pildid : 4 kuud tagasi ja täna hommikul - Andis motivatsiooni ikka edasi töötada :) Suveni on ka 3-4 kuud, ma suudan praegust vormi veel paremaks teha (Y) Suveks trimmi! Ka SINA suudad seda, kui endasse piisavalt usud ja selle kallal vaeva näed!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar