laupäev, 28. veebruar 2015

Veebruari kokkuvõte + pildid ja veidike juttu kavade jälgimisest


Möödunud on jälle üks kuukene. Mulle on isegi hakanud see ülevaadete tegemine meeldima, tavaliselt ma seda ju ei teinud, kui blogi ei olnud. Nii hea on jälgida oma arengut ja seda kuskil jäädvustada.  Ning kui see ka teid motiveerib ja veidike aitab, siis olen ma rahul! :)

Selle kuu esimesel kuupäeval alustasin Siimo Sikuti toitumiskava ja treeningkava jälgimisega. See on minu jaoks uus kogemus, kuna varem tegin ma kõik ise – nii nagu tunne oli. Sageli võis see tunne mind rappa viia, eriti toitumise koha pealt, sest sõin küll tervislikult, kui liiga palju/vähe või siis vales vahekorras, ehk ei osanud tarbida piisavas koguses rasvu ning valke. Kuid kavas on kõik asjad bilansis.

Mulle nii meeldivad need hommikusöögid! (L) Iga kord kui hommikusöök söödud saab, siis mõtlen, et 23h pärast saan jälle hommikust süüa :) Algul mul polnud probleeme nende koguste söömisega - olen küllaltki hea isuga, kuid nüüd on vist magu kokku tõmmanud, sest hommikuti saab kõht nii täis, et ma lausa veeren kooli :D Aga probleemi pole - tuleb lihtsalt pudru kogust vähendada. 


Ka treeningkava on väga kasulik, kuna nüüd olen hakanud treenima erinevaid lihaseid, mille olemasolust ja tähtsusest mul varem aimugi ei olnud. 



Veel meeldib mulle see, et Siimo alati aitab, kui küsimused tekivad, saan talle lihtsalt kirjutada ning ta alati vastab! Isegi kõige rumalamatele küsimustele olen vastused saanud! :) Aitäh!



Tulemustest:

Kavu olen jälginud 100%, pole olnud patustamisi ega trennide ära jäämisi. See pole minu jaoks raske olnud, sest mulle meeldib seda teha ning olen hingega asja juures!

Oleks utoopiline oodata väga suuri muutusi vaid ühelt kuult. Ühe kuuga ei saa sixpacki ega ka väga palju muskleid, kuid areng siiski toimub, tasapisi, kuid toimub! Pigem olen tajunud muutust mõtlemises ja enesetundes – kui sa teed kõike  õigesti siis tunned sa ka end hästi!

Ma olen hakanud oma keha ise rohkem tunnetama, olen ise tajunud muutsi selle koostises, nüüd on ikka veidike rohkem lihast, ning ka tselluliiti on vähemaks jäänud :p ! Pildid võibolla ei näita nii palju muutust välja, kuid see oligi ju alles esimene kuu!! Ise näen ja tajun muutusi igal pool: käetel, jalgadel, kõhul, kannil, seljal, õlgadel - kõik on palju paremas toonuses kui kuu aega tagasi! :)



Mõõtmetelt olen kaotanud kokku üle terve kaha erinevatest kohtadest -9 cm. Kaal on ka langenud 68kg pealt 66,8kg täna hommikul! 


Kuid ega see kaal ei ole terve kuu vältel ainult langenud, vahepeal tuli lausa hirm peale, sest peale 0,6kg kaotust, tuli pea 0,5kg juurde.. Kuid usaldasin kavu ning siiski tegin nende järgi.. Iga päev ei ole samasugune ning peagi hakkas kaal jälle liikuma, ikka üles-alla-üles-alla.. aga praegu olen jõudnud sellesse punkti ning olen rahul :) Ma ei jälgi enam niiväga seda kaalu, sest minu jaoks on tähtsam see millest keha koosneb ning milline see välja näeb.. Kaalunumber ei ole oluline!

Pealegi arvan, et suurema osa, mis mul kaotada oli kaotasin juba selle aastaga ära, nüüd vaja lihtsalt keskenduda välimusele ning kehakoostisele, kaal tehku mis ise tahab :D



Elus on nii palju ilusamaid asju, kui vöökoha mõõtmine ja iga hommik kaalule astumine!





Selle kuu õnnestumiste kohta on pilte ka Instagramis, kus tegin #100HappyDays tag’i mis just eile lõppes, kui pildid on veel alles ;) SIIN


Veidike ka muid numberid:


Sellel kuul sai tehtud 33 trenni, kokku 35 ja pool tundi, mis on rohkem kui üks ööpäev, kuid ma ei kahetse minutitki, mis ma olen trenni tehes veetnud! 
 
Väljakutse täitmine edeneb ka päris hästi :) Kuna praegu hakkavad ilmad juba soojemaks, ilusamaks ja päevad valgemaks muutuma, siis hakkan kindlasti rohkem jooksmas käima :) 


Eelmisest jooksust sain villid :'( , kui need ära paranevad, siis olen taas jooksus :)







Ilusat viimast veebruari päeva lõppu!


Maris

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar