esmaspäev, 9. veebruar 2015

Minu suured eesmärgid + tänane esimene trenn Siimo juhendamisel



Olen endaga juba väga suure töö ära teinud, kuid nagu öeldakse - süües kasvab isu, nii on ka minu eesmärgid ja unistused kasvanud. Ma ei aja taga enam mingisugust kaalunumbrit vaid nüüd huvitab mind juba see, kuidas mu keha välja näeb ning millest koosneb. Minu eesmärgiks ja unistuseks on nüüd treenida endale keha, millega ka kunagi laval bikiini fitness võistlusel särada!

Jah, see võib tunduda väga hull eesmärk, see kõlab endalegi veidike hirmutavalt - kas saan sellega hakkama?
Ma usun endasse! Usun veel, et kui midagi väga tahta, vaeva näha ja ennast sellele pühendada, siis on kõik võimalik!


Tean, et selle eesmärgini ei saa olema kerge tee ning pean pingutama rohkem kui eales varem, aga ma olen selleks valmis! Ma saan sellega hakkama, ma teen selle ära!



Mind ei huvita kui palju higi, pisaraid ja verd see minult nõuab! Võtku see siis kuu, pool aastat, aasta, viis aastat, kümme aastat - kunagi ma saavutan selle millest unistan!



Mis on bikiini fitness? See on kõige vähem "bulky'm" fitnessmodelli tüüp - nagu nimigi ütleb, näevad need naised bikiinides väga ilusad välja. Nad on mõõdukalt ja ilusalt lihastes..
Nad on naiselikud ja ilusad, mitte mehelikult musklis (no hate). 




Kuid üksi ma seda ei suudaks, mul puuduvad nii põhjalikud ja vajalikud teadmised kui selleks vaja oleks. Sellepärast küsisingi abi Siimolt! Tellisin temalt treening- ja toitumiskava ning olen seda nüüd veidike aega jälginud.. Olen väga motiveeritud ja rahul sellega ning tunnen end iga päevaga aina paremini ning sammuke lähemal oma unistusele!



Siimo on personaaltreener, ta on ka ise võistelnud, võitnud Lõuna-Eesti lahtistel karikavõistlustel 2013. aastal juuniorite kategooria. Trenni on ta teinud kokku juba 7 aastat, neist tõsisemalt viimased 3 aastat, mil ta on olnud ka treener. Talle lihtsalt meeldib trenni teha ning näha enda progressi ja ta tunneb rõõmu teiste aitamisest, et ka nemad oma eesmärgid saavutaksid. Toitumise ja trenni juures pole tema sõnul tegelikult midagi rasket, kõik tuleb iseenesest, selles pole midagi keerulist!


Maris soovitab :) : Vaata Siimo FB lehte siin ning küsi Sinagi temalt treening- ja toitumiskava kohta infot!!



Täna tegin Siimoga ka esimese personaaltrenni, et saada harjutuste sooritamiseks kätte õige tehnika ja kontrollida, kas kava toimib. Mina jäin trenniga väga rahule, oli harjutusi, mida olin terve aasta (mil olen vaikselt jõusaali trenniga tegelenud) valesti teinud :D. Sain õnneks õige tehnika kätte ning tean, kuidas on õige! Nüüd on peamine, et õpitu ikka meelde ka jääks ning ega siin muud keerulist ei olegi - tuleb hoolega kavu jälgida ning aina edasi pingutada! :)

Ilusat trennide rohket nädalat Teile!

Maris



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar