pühapäev, 15. veebruar 2015

9. - 15. veebruari treeningpäevik


Selle nädala trennid olid väga head! Tunnen väikest arengut iga päevaga :)


Sel nädalal oli 4 jõusaali treeningut ning käisin 5-el päeval kõndimas (Üks neist oli kehalise tunni ajal ja natukene :) ) Kokku kulus trennile 9 tundi ning läbisin 22 km!




Esmaspäeval käisin kehalise tunni ajal jalutamas ning peale kooli läksin Paidesse, kus oli Siimoga koos esimene trenn :) Sellest kirjutasin ka siin.




Teisipäeval
tegin puhkepäeva, ei saanud öösel väga hästi magada nind mõtlesin, et parem oleks puhata, hea oli ka see, et tavapärase teisipäevase trenni tegin Siimoga esmaspäeval ära (Imaveres esmaspäeviti jõukas kinni ja siis mul tavaliselt rest day :) )



Kolmapäeval käisin jõusaalis ja kõndimas. Mõtlesin, et pole ammu peapeal seisu harjutanud.. noo eks ma siis proovisin, aga ma ei pannud tähelegi, et sein nii ligidal oli ja kukkusin põlvega vastu seina, sein jäi küll terveks, aga põlv on siiani marraskil ja valus :D 




Neljapäeval oli kunstikool ning peale seda olin jällegi niii väisnud, et kõndima ei jõudnud minna, aga see polegi nii oluline, kõige tähtsam on, et ülekoormus ei tekiks ja põhiline on jõusaali trennid ilusti ära teha ;)




Reedel käisin jõusaalis, sain empty gym'i nautida :) Kõndimas käisime ka empsi ja Kristiga.



Laupäeval käisin jälle Paides trennis.. Tegime jalapäeva, mul pole juba pikka aega peale jalapäeva jalad valusad olnud, (viimati olid vist siis, kui Soomest tulles jälle jõuka trenniga alustasin) aga peale laupäevaseid kükke ja harjutusi annab tunda küll (täiega kaifin seda valu :D ) Homme on veel kehalises suusatamine, edu mulle mu jalgadega :D


Video on ka: SIIN

Pühapäev- täna oli nii ilus ilm, kohe pidin jalutama minema :) Jah, sore from yesterday's leg day, aga ära ma käisin :D Ma ei kujuta ette, mis must siis oleks saanud, kui Pitka matkale minek oleks toimunud (jäi minemata, sest paljud hüppasid alt) :D




Täna tegin kolmapäevani lõunasöögi mealprep'i ka ära :p 



Ilusat pühapäeva jätku!

Maris

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar