pühapäev, 1. veebruar 2015

2015. aasta väljakutse + Jaanuari trennide kokkuvõte + Selle nädala treeningpäevik


Olen sellel aastal endale väga suured eesmärgid seadnud, nimelt plaanin aastaga läbida 2015 km! Arvestan vaid neid treeninguid mida teen väljas: jooks, kõnd, rattaga sõit, suusatamine ja uisutamine. 

Muidugi olen arvestanud ka ilmaga ning vaba ajaga, erinevalt kuust olen pannud paika ka eesmärgid. Püüan täita ära väiksed eesmärgid, et aasta lõpuks oleksin täitnud ka suure eesmärgi :) Every little goal is small step closer to my ultimate goal!!




Siin ka eesmärkide tabel, Jaanuari eesmärgi olen igatahes juba täitnud :) Taga sulgudes on ka hetkeseis ehk siis praegu olen plussis ;)



Jaanuar:


1. jaanuaril kaalusin 69,5 kg ning täna hommikul, 1.veebruaril, kaalusin 68 kg seega olen kuuga kaotanud 1,5 kg!! :) 


Kuigi ma enam niiväga mingisugust kaalunumbrit taga ei aja, siis on ikka vahel hea jälgida, kuhu areng mind on viinud.

Selle kuu algul jõusaalis trenni teha ei saanud, kuna detsembris jäin kõrvapõletikku ning ei tahtnud väga trenni tegemisega kiirustada vaid ilusti ära paraneda :) Kuid kui end juba paremini tundma hakkasin, siis läksin jõusaali ka.




Sellele nädala treeningpäevik:



Olge Teiegi aktiivsed ning minge värske õhu kätte jalutama, see annab hea positiivse tunde ning aitab ka kaalu alandada ;) !

Ilusat päeva jätku!

Maris

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar