reede, 30. jaanuar 2015

13 tähelepanekut ja muutust minu elus



 Selle aasta jooksul olen õppinud väga palju ja targemaks saanud.. Olen pannud tähele ka asju, mida olen ise hakanud teisiti tegema ning mida teised on hakanud tegema.. Need tähelepanekud ja muutused on siin teile lugeda:



1. Olen õppinud ise süüa tegema, varem ei osanud põhimõtteliselt makaronegi keeta :D




2. Olen õppinud palju seoses tervisliku toitumisega.. Targaks ei saa ühe korraga, tarkus tuleb tasapisi ja ma ikka veel õpin!






3. Iss paneb minu riided väikse õe kappi - kui riided jube kauaks kaduma jäänud on peale pesukorvi panekut, siis tean, et võin need leida ka väikse õe kapist, ilmselt on need nii väikseks jäänud ja ei tee enam vahet, mis on minu omad ja mis Marleni :D






4. Parem enesetunne ning pole väsimust - tavaliselt peale kooli oli mul harjumus magama minna, magasi paar tundi, siis läksin internetti ja siis jälle magama, hommikuks oli pandud vähemalt 3 äratust kuna ärgates olin ikka väisinud ning viivitasin ülesse tõusmisega võimalikult kaua. Praegu aga lähen peale koolist tulekut trenni, peale trenni saan veel õppida ja muid asju teha ning siis lähen magama, hommikul saan esimese äratuskellaga juba hästi ülesse ning ei ole väsinud :) Vahel ärkan juba pool tundi enne äratuskella :D  (tuleb aga ette ka päevi, kus olen veidike pahur ja väsinud, aga iga päeva saab paremaks teha, kui trenni minna :p)  









5. Olen õppinud toiteväärtusi pakendilt lugema - Kunagi kui keegi kaloritest või mis iganes ainetest toidus rääkis lülitasin oma kuulmise välja, sest see jutt oli lihtsalt nii keeruline, hakka veel mingeid numbreid kokku arvestama, et kui palju midagi kuskil toidus on... Mind ei huvitanud see, ma sõin, sest mulle maitses. Nüüd aga olen lugenud pakendeid ja tean ka mida suust sisse ajan :)






6. Olen enda vastu aus...Olen mitmel korral alustanud, kuid hakkasin salaja ikka magusat sööma kui keegi ei näinud.. Mõtlesin, et kui keegi ei näe, siis pole hullu, siis võib! Aga tegelikult petsin vaid iseennast.. Sain sellest lõpuks aru ning enam ei peta ennast!! What you eat in private you wear in public!












7. Olen jooksmas käimist armastama hakanud. Varem vihkasin jooksmist, ei jõudnud Ohikurvigi kui kops koos oli, nüüd võtan ette juba 10km ringe :)







8. Alustasin tervislike eluviiside ja spordiga nö salaja, ei julgenud kellegile öelda, kartsin, et vaatavad, et haha.. Paks hakkas dieeti pidama... käib jooksmas ja trennis .. NII EI TOHIKS MÕELDA!!...  Nüüd mind absoluutselt ei huvita mida arvatakse sellest kuidas ja kus ma trenni teen.. Ma teen seda mida armastan ning mind ei huvita mida teised sellest arvavad!! Do what you love, love what you do!




9. Soomes kippusin suuri riideid ostma, imelik oli vaadata suuruses M või koguni S riideid :D - hea oli, et Kristi ja Kadi minuga olid ning ikka vahete-vahel meelde tuletasid, et kuule, see on ju suur, proovi väiksemat, kuna poodi minnes ja mõnda ilusat riideeset silmates hakkasin kohe sealt tagantpoolt suuremaid suurusi otsima :D




10. Ei tunta ära - Seda on viimasel ajal väga tihti öeldud, et vaatavad mind, aga ei julge rääkima tulla, sest nii palju muutunud ning ei tea, kas olen ikka mina  :D








11. Komplimendid - Neid olen saanud väga palju, toetavaid sõnu ka! Need aitavad mind alati ja annavad motivatsiooni edasi pingutada, kui vahel on tunne käega lüüa.. Siis vaatan kui kaugele ma olen jõudnud ning mõtlen, et ei taha endale ega teistele alla andmisega pettumust valmistada.. On ka neid, kes minusse ei usu, tean väga hästi - nad ootavad millal ma lõpuks libastun ja alla annan, aga neile teadmiseks- see et te minusse ei usu, annab mulle veel rohekm indu edasi töötada ja mitte alla anda!






12. Visatakse nalja minu toitumisharjumuste üle - kuskil seltskonnaga koos olles tulevad ikka jutuks minu toitumisharjumused.. Selle üle visatakse nalja, umbes, et "ah, sa ei söö ju meil midagi" "ainult salatit näridki" jne.. Need ei sega mind, naeran ka ise enda üle kui mõni kohe väga hea killu maha paneb :D









13. Olen rohkem sellest rääkima hakanud - varem hoidsin suure kaarega eemale kui jutuks tulid trenn ja tervislik toitumine, nagu oleksin probleemilt eest ära jooksnud, ei tahtnud sõnagi sellest kuulda :D Nüüd aga ma peaaegu et torman joostes nende poole, kes räägivad toidust või trennist :D 

Homme juba uus blogipostitus!! Stay tuned! 

Maris




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar