pühapäev, 25. jaanuar 2015

30 päevane väljakutse - Kas tasub teha?


Viimasel ajal on väga populaarseks saanud need 30ne päevased väljakutsed. Paljud on minult küsinud, et mis mina sellest arvan ning kas need ka aitavad. Peale pikalt haige olemist ning mitte trennis käimist mõtlesin siis, et oleks hea jälle saada trennijärjele selle väljakutsega, et nö vaikselt alustada. Kirjutasin sellest challenge'ist SIIN. 

Algul oli tõesti hea, kuna jõusaali trenni ma teha ei tohtinud, siis meeldis mulle, et sain vähegi lihaseid liigutada... Kuid kui tuli aeg, mil juba võisin jõusaali ka minna, siis hakkas see väljakutse mind aina enam segama... Ma ei tahtnud seda kohe üldse teha!! Kuna ma ei ole allaandja, siis tegin selle 30 päeva siiski läbi, vastu tahtmist, aga tegin!! 


Praegu on väga hea meel, et see jama läbi on :D 

Miks väljakutsed pole kõige parem variant?

Leidsin lehelt teadliktreening.com täitsa minu mõtetega ühtiva postituse ning ei hakka seda siia ümber kirjutama saate lugeda selle kohta, miks 30 päeva väljakutsed pole parim mõte SIIN! 


Minu tulemus enne ja pärast challenge'it. Ütleks nii, et jah, ikka mõjub, jalad ja peps on ikka paremaks läinud, aga julgen arvata, et need oleks mul niikuinii see kuu aega korralikult trenni tehes paremaks arenenud.. Seega arvan, et ärge koormake ennast nende väljakutsetega.. Tehke lihtsalt mõõdukalt trenni, erinevaid harjutusi igale kehapiirkonnale ja küll need tulemused ka tulevad!!

It doesn't matter how slowly you go-so long as you do not stop!!

Maris

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar