kolmapäev, 21. jaanuar 2015

Retsepti Kolmapäev : Hommikupuder

Minu lemmik söögikord? Kindlasti hommikusöök.. Minu lemmik hommikusöök? - Kindlasti kaerahelbepuder!! Alati kui lõpetan hommikupudru söömise mõtlen, damnn... 23 ja pool tundi veel ajani mil saan jälle putru süüa :D 

Pudru tegemine hommikul on tegelikult harjumise asi... Tervislikku elu alustades sõin ma neid kiirputrusid, mis müüakse väikestes pakikestes ja millel on erinevad marja maitsed, neid oli lihtne teha, kallad lihtsalt vee peale, ootad veidi ja ongi valmis... Siis lugesin pakendit.. Seal on ikka way too much igast mittevajalikku jama sees ja hakkasin tegema tavalisest kiirkaerahelvestest putru (siis elasin ühikas ja tegin kiiresti mikrokas valmis), kuid praegu olen jäänud nende täiesti tavaliste täisterakaerahelveste peale.. Need on lemmikud!

Kaerahelbepuder:

50 g täisterakaerahelbeid
50 g piima
u 2/3 tassi vett
soola


  1. Pane vee ja piima segu keema, lisa veidike ka meresoola
  2. Kui vedelik keema läheb, kalla kaerahelbed sisse ja keeda keskmisel kuumusel paar minutit
  3. Võta pott tulelt ning pane kaas peale, las puder seisab veidike (u 5 min.)
  4. Kalla puder kaussi ja naudi
Olen hakanud ka pudrule lisama erinevaid asju, muidu muutub liiga üksluiseks ning tüütab ära :)

Mida saab pudrule lisada?
  • Keemise ajal saab lisada teelusikatäis küpsetuskakaod 
  • Erinevaid pähkleid ja seemneid
  • Rosinaid
  • Puuvilju, marju
  • Maitseaineid ( soolase pudru tegemisel olen kasutanud ka brolilerimaitseainet, jõulupudru tegemisel piparkoogimaitseainet)
  • Kaneeli
  • Olen katsetanud ka kohupiima-proteiinipulbri segu lisamist... (Viimase aja lemmik)
  • Neid asju on küllaga mida veel pudrule lisada, et üks maitse üle ei viskaks - pane lihtsalt oma kujutlusmeel/maitsemeel tööle !! ;)
Kakao-kaerahelbepuder maasikate ja mustsõstardega

Kakao-kaerahelbepuder maasikate, mustsõstarde ja päevalilleseemnetega

Kakao-kaerahelbepuder maasikate, mustsõstarde, maitsestamata jogurti ja kaneeliga

Viimase aja lemmik: Kakao-kaerahelbepuder linaseemnete ja kohupiima-proteiinipulbri seguga

Kaerahelbepuder broilerimaitseaine ja linaseemnetega



 Mul on hommikupudru söömiseks oma kindel lusikas ka :D See on kodus ainult üks omasarnane ja just sellega maitseb puder kõige paremini :) 

Söö ka sina kosutav hommikupuder, et päeval rohkem energiat oleks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar