neljapäev, 22. jaanuar 2015

Things I love to do





Kuna sel nädalal on blogi keskendunud minu tutvustamisele, siis mõtlesin, et kirjutan ka sellest, mis mulle vabal ajal (Nii palju kui mulle seda spordi, tervisliku toitumise ja kooli kõrvalt jääb) teha meeldib. Olen väga loominguline inimene - mulle meeldivad kunst, käsitöö, fotograafia ja videote monteerimine. 

Kunsti tegemine, joonistamine, maalimine, meisterdamine on meeldinud mulle juba lapsest saati. Tihti valisin barbie'dega mängimise asemel hoopis joonistamise. Nokitsesin omaette kuskil, joonistasin või värvisin värviraamatuid. Mida suuremaks ma kasvasin, seda enam see mulle meeldima hakkas, koolis olid kindlasti mu lemmiktunnid just kunsti tunnid :) Aga mida aeg edasi, seda vähem olen saanud sellega tegeleda.. Olen väga rõõmus, et selle õppeaasta algul sain alustada ka kunstikoolis käimisega, et asja veidike põhjalikumalt õppida ning kätt harjutada. Kuna plaanin tulevikus minna Eesti kunstiakadeemiasse sisearhitektuuri õppima, siis kindlasti tuleb kasuks, kui olen eelnevalt mingid baasteadmised kunstialaselt omandanud ning silmamõõtu ja ruumitunnetust harjutanud.

Käsitööga tegelesin põhiliselt põhikoolis. Seegi oli üks minu lemmiktundidest. Olengi selline omaette nokitseja :) Kudusin nii salle, sokke kui ka kindaid ja seda mitte ainult sellepärast, et nii nägi õppekava ette, vaid sellepärast, et mulle see meeldis. Praegu pole mul olnud aega midagi kududa või heegeldada, vahel tuleb küll tuhin peale, aga pole erilist vajadust sokke või kindaid kududa - kõik on juba olemas :D Veel on käsitöö meeldima hakanud ka mu väiksele õele seega pole see nokitsemise pisik meie perest veel kadunud :)

Mulle meeldib tegeleda ka fotograafiaga ja piltide töötlemisega, kuid seda siiski ka vaid hobi korras ja mõnel pisemal kohalikul üritusel. Praegu on igapäevaelus mu peegelkaamera asendunud nutitelefoniga, kuna see on pisike ning mahub hästi taskusse, pealegi on see minuga kõikjal kaasas. Minu nutitelefoniga tehtud pilte näeb instagaram'ist, kus on praegu käimas #100HappyDays. Minu instagram'i konto on siin. Tänu blogi tegemisele olen viimasel ajal hakanud rohkem kasutama ka oma peegelkaamerat, kuna sellega jäävad palju kvaliteetsemad pildid kui nutikaga :) 


Veel olen käinud mitmetel erinevatel foto- ja videokoolitustel. Just sealt olen saanud ka video tegemise hobi. Mulle meeldib teha erinevaid klippe ning neid hiljem kokku monteerida. Kord osalesin ka ühel noortefilmikonursil. Esitasin sinna oma tehtud muusikavideo: 


 
 
Ühel koolitusel tehtud video koos andekate Pilistvere noortega:





Seoses videote tegemise ja monteerimise huviga on tulnud mul ka mõttesse teha videopostitusi, mida kavatsen teha juba üsna varsti ;) Seega stay tuned! 

Kui tahad näha minu tervisliku eluviisi, spordi ja toitumisega seotud postitusi ja videoid, siis hoia blogil silma peal!! :) 

Maris


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar