neljapäev, 1. jaanuar 2015

Alusta oma aastat väljakutsega!



Uus aasta- see on uued võimalused, eesmärgid ning ootused!
Ära lase neid võimalusi käest, pinguta oma eesmärkide poole ning tee nii, et ootustest saaks reaalsus! :)

Alusta oma aastat väljakutsega! 


30 päevane väljakutse " Tähelepanu.. Valmis olla.. Läks! " ehk stardipauk sportlikumale aastale!



  • Vali välja 1-6 harjutust mida hakkad iga päev tegema
  • Ära tee kogu plaani korraga valmis!
  • Peale igat korda sea endale järgmiseks päevaks uus eesmärk! Lisa juurde paar harjutuse kordust või sekundit. Sinu eesmärk on olla parem kui eile!! (või vähemalt sama hea)
  • Mõnele harjutusele ei pea kogueg kordusi juude panema, piisab ka sellest kui korrata eilset sooritust, kuid ära rahuldu vähesemaga!!

     

     Miks selline challenge'i vorm teistest parem on?

  1. Paljud challenge'id on keskendunud vaid ühele harjutusele, ühele keha piirkonnale, kuid selle challenge'iga saad ise valida mitu erineva kehaosa harjutust.
  2. Kellegi teise ette tehtud challenge võib olla sinu jaoks liiga kerge/raske - seega tee väljakutse, mis on sinu võimetekohane!!
  3. Korraga terve väljakutse plaani valmis tegemine ei pruugi väga hea olla.. Ette võivad tulla erinevad takistused, oled ennast liiga üle hinnanud ning ei ole võimeline neid püstitatud eesmärke täitma ning see viib ka kiiremale alla andmisele...  
Mina alustasin selle väljakutsega tegelikult juba eelmisel aastal. Valisin välja 6 harjutust - 3 kõhule, 3 jalgadele... Tegin endast before challenge pildid ka :) Praeguseks olen teinud seda väljakutset 5 päeva (täna on 6. päev) ning olen väga motiveeritud!! 

Olen ka varem väljakutsetega alustanud, leidnud netist kellegi teise koostatud plaani ning selle järgi teinud, kui nii mõnelgi korral olen alla andnud, sest need teiste püsitatud eesmärgid ei ühildu minu võimetega.. Sellel korral nii ei ole! Ma olen ise enda väljakutse esitaja, ise ma seda teen ning õpin oma tunnetama enda võimeid!! 

Valisin enda väljakutse jaoks need harjutused: 
 Jalgadele:


Kõhule:



Peale põhiharjutuste tegemist tuleb mul tavaliselt tuhin peale ning lisaks nendele teen veel erinevaid harjutusi. (nt. kätekõverdused, triitsepsi tippe, tavalisi kükke, ühe jala kükke, väljaasteid jne.)

25. jaanuaril teen ka väljakutse kokkuvõtte, kuidas mul need 30 päeva möödusid! :) Stay tuned!!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar